133857-2

ackorig

Så här känner jag mig idag!


Hade en tuff dag i går. Fick först reda på att det när som helst kommer en elektriker o ska fixa elen i blivande badrummet och sen fick jag feber och hade ruggigt jobigt med min andning. Jag var ganska orolig jag hade en ny lunginflammation på G men tack o lov feberfri nu på morgonen.

Utrymmet som ska bli badrum, äntligen, har under mina 7 år i huset fungerat som förråd men måste nu röjas ur. Men var ska jag göra av allt? Garaget är redan fullt. I o för sig står min gamla säng där ute och den kan jag dumpa till loppis och där hamnar nog min vävstol också. Har tyvärr inte plats o sätta upp den här hemma och skulle det mot förmodan bli plats till en så finns det gott om gamla vävstolar ute på marknaden. Ja ja, det löser sig nog. Bara viljan finns så fixar sig det mesta.

Måste dessutom hinna med att göra om här hemma innan jag åker bort över julen. Ska ha långväga gäster över nyår ju. Min dotter och hennes tvillingpojkar kommer hem från England och en handfull goa, goa vänner kommer och hjälper mig fira min 60-årsdag. Ser fram emot detta då det är första gången jag får tillfälle fira att jag *nollar*.  
Det har tidigare inte blivit av och den enda gång jag planerat in en fest var vid min 30-årsdag men då satte en skånsk snöstorm käppar i hjulet och jag bodde på den tiden på Österlen. Jag får väl be till högre makter att det inte ska bli nåt sånt i år men med tanke på hur det hittills varit vädermässigt så skulle det inte förvåna mig alls.

Kommentarer
Postat av: Mia

Men snälla favorit "svärmor", Du är ju vacker som en ros jö! *L*
Kramsar lite försiktigt i allt badrumsstökande.
//Mia som längtar till Nyår

2006-12-08 @ 14:42:33
Postat av: Sonen

Men lilla mamma dårå, har du varit iväg och lyft dig? (Tänkte bara på hur nyutsprungen du ser ut på bilden)

Kram på dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback