Inspiration? Vad är det?

Har haft och har fortfarande en av mina sällsynta downperioder. Har massor i huvudet som jag vill skriva om men då jag bara har två hjärnceller o de inte är sams just nu så blir det bara kaos av alla tankar. Alltså blir det inget vettigt skrivet utan jag plitar bara ner några få rader så ni vet att jag lever. Har det lite jobbigt med värk o elände för tillfället ....värre än vanligt alltså. Är en sån där pillervägrare och har lärt mig leva med min *normala* värk. Har haft kortare perioder när det är värre än vanligt och har då tagit Alvedon vilket inte hjälpt speciellt mycket. Alltså försöker jag klara mig utan piller i stället. Den här gången har det varit för jäkligt då jag haft ont i både leder o rygg samtidigt men det går väl över snart, hoppas jag.
Så nu säger jag bara på återseende när jag landat igen! Sänder massor av kramar till alla mina goingar runt om i landet!!!!

133857-10 

Kommentarer
Postat av: Fjunet

Men älskade Luvan mi..varför har du inget sagt??

LOVA att höra av dig när du mår skit...*bestämdare än någonsin*

Kram på dig goa goa goa Luvan mi =)

*tänker på dig och skickar varma händer mot värken*

Lillan =)

2007-05-14 @ 23:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback