Fyrtornet o Släpvagnen x 2 *L*

Jag har ju varit hundvakt av och till under en tid nu. Hundarnas husse och matte ligger ute på vägarna och transporterar lingon från Värmland till fryshusen här nere i söder. de stack iväg i går morse igen och kommer troligen inte hem mellan turerna den här gången utan vänder norrut direkt för en sista runda (förhoppningsvis).

Hundarna, Zacko o Molly är lite speciella och då jag varit där inne en hel del så har de fått vara kvar hemma hela tiden. Tills idag ..... då jag fått magsjuka och inte orkar kuta fram o tillbaks mellan husen så har jag dem här hos mig i stället. Så nu har jag Fyrtornet och Släpvagnen i två upplagor här. Kattungarna hänger i hasorna på en varsin hund och det var så synd jag inte hann få fram kameran när Martina levde rövare med Zackos svans och han bara låtsades som han inte märkte henne ens. Så nu är det följa John som gäller...dit hundarna går dit går Martina och Lucy.

Nu ska jag återgå till sängen en stund. Det är inte mycket med denna *tanten* nu =(.

133857-58

Kommentarer
Postat av: Edward

kan inget mer göra än att tycka synd om mig...inte svampen väl som ställt till de för dig...

2007-09-14 @ 22:08:16
Postat av: Qiqi

Nix, inte svampen, blev smittad av någon =(.

Postat av: Edward

ajajajaj...krya på dig kompis

2007-09-15 @ 16:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback