Antistress!




Har egentligen inte tid o sitta vid datorn. Men, jo för resten det har jag. Här ska INTE stressas nåt. (Får på skallen av vännerna om jag stressar) Har allt klart. Nåja, det mesta i alla fall. Har gjort en Ambrosikaka som nyss blev klar och tjälknölen åker in i ugnen innan jag kryper ner i sängen dessutom ska jag nog se till o skala potatisen till gratängen också så det är gjort. Desto mer tid kan jag ägna småttingarna när de kommer i morgon. Min son med familj och min hyresvärd med fru kommer i morgon i stället för på nyårsafton och det är ju faktiskt i morgon jag fyller.

Tyvärr blir det så att ett par av mina gäster på nyårsafton inte kan komma. Fick definitivt besked i eftermiddags. Trist som attan då jag verkligen sett fram emot deras besök. Inget att göra åt just nu utan vi får träffas vid ett senare tillfälle i stället. Ska nog se till o våldgästa dem i stället inom en snar framtid.

Nu ska jag sätta mig ner och titta på *Såsom i Himmelen* på dumburken o bara koppla av en stund. Har inte sett den innan och det påstås ju den ska vara bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback