Ääääntligen!!!!

Äntligen kan jag duscha i mitt eget hem och behöver inte låna andras. Det är såååå härligt. Nu är det bara en dörr som saknas där inne och den ska komma på plats i morgon. Sen kan jag städa ut byggdammet ordentligt. Har gjort en provisorisk variant av städning nu över helgen bara.

På onsdag brakar det loss! Då kommer de första påskgästerna och jag har sån tur så de anländer med 15 min mellanrum. En från västkusten (Tjörn) och en från Kungliga Hufvudstaden (han låter i alla fall inte som en fiskmås *S*). Bra vi blir några som sköter inköpen på torsdag förmiddag. Det en glömmer kommer någon annan förhoppningsvis ihåg *f-n tro´t*. Resten av de hemliga gästerna dyker sen upp under fredagen från olika hörn i vårt avlånga land. Jodå, de är hemliga ... åtminstone för Joakim *flinar*. Han fyllde nämligen år i går så vi har fixat en smärre överraskning till honom. Han tror han och sambon ska komma hit o ha en lugn påskafton med lite trädgårdsröj och några öl tillsammans med ett par andra gemensamma vänner. Tji vad han bedrog sig!! Blir nog en smärre chock för honom när vi kommer stå här 15 personer o ta emot honom. Ska bli jättekul o träffa alla goda vännerna igen och nu är det bara att hoppas vi får bra väder oxo, så vi kan vara ute så mycket som möjligt. Att hoppas på dräglig temperatur på påskaftons kväll är väl till att ta i men önska kan man ju få göra.

Såg att Mum undrat om det var jag som kommenterat *masken* inne på hennes blogg men jag är oskyldig. Hatar sånt skit i o för sig och har fajtats många gånger när de tryckt ner en sån där äcklig sak över näsan o munnen. Förstår dock att det är enklare för vissa att hantera den, men in i det här huset kommer det ingen. Den dagen jag är så illa däran att jag inte kan hantera min Pari-Boy så är det nog dags för ättestupan *flinar*. Min son, vänlig som han är ibland, anser att med dagens o framtidens åldringsvård får jag det nog bättre om han skickar mig till ättestupan. Benägen hålla med honom faktiskt *L*.

133857-1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback