Usch o fy o lite till ......

Känner paniken komma krypande här nu. Är görkass sedan ett par dagar och är livrädd att jag ska bli redigt dålli tills nästa vecka. VILL INTE BLI SJUK NU! Har jag klarat mig så här länge kan jag väl åtminstone få klara det över midsommar åxå ..... Gör i alla fall vad jag kan för att hålla eländet i shack den här gången.

För två år sen vid den här tiden låg jag däckad på sjukhuset med en redig lunginflammation och blev utsläppt två dagar före midsommarafton..... Hoppas verkligen inte det blir så nu! Ska kanske be till allas vår Gudfader (Tallis) att han håller ett vakande öga över min osaliga ande *flinar*.

Tanken var ju jag skulle tagit mig ner till Skrället i södern idag men det får anstå till ett senare tillfälle eller så får hon ta sig hit ett par dagar under sin förestående semester. Har nyss pratat i fånen med damen i fråga och hon var ju ute på galej i går kväll o lät inte helt pigg nu *fnizz*.

Återgår nu till viloläge och återkommer kanske senare idag ......

image39

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback