Bebbarna ....

Här kommer det lite bilder på småttingarna. Träffar dem ju var dag en vecka framåt och ska försöka få ännu bättre bilder på dem. Inte det lättaste minnsann då de har väldigt svårt för att vara still ett par sekunder .... riktiga busfrön är det *L*.

133857-31

Mig valde matte ut först och jag är tjej

133857-32

Jag är den enda killen i gänget .... inte sååå lätt alla gånger men jag ska bo hos Diana o Julius o deras mamma o pappa om en månad. Oj vad jag ska busa med dem då!

133857-34

Här är vår mamma Kajsa .... misstänker hon är ganska trött på våra upptåg ibland för hon smiter ut så fort hon får en chans.

133857-33

Hörru syrran.... det var väldigt vad du tvättar dig .... om du hade lite bättre bordskick och inte stoppade tassarna i maten så behövde du inte göra sånt där efter maten .... kolla på mig! Renlig ung dam jag, så de så .....
Å du Sigge ...nu får du hjälpa vår blivande matte o hitta på namn till oss. Det är ju vi två som ska bo hos den där tvåbeningen som kallas RävFia ... hmmm .... jaja...lurig är hon det kan vi inte neka till.


Kommentarer
Postat av: leffen10

var o tittade på din sida den var jätte fin

2007-09-16 @ 10:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback