Back on track!

Så var man då hemma igen efter några veckor uppe i Hälsingland. Har hjälpt min dotter med transport av barnen till och från skola, hockeyträning och -matcher medan hennes sambo var ute och drev på Atlanten *L*.
Lite trist var det att även där uppe blev det en grön jul. Jag har inte sett mycket snö under hela tiden men å andra sidan ingen förlust med tanke på att jag kuskade runt i bil en hel del.

Har också fått min dator tillbaka och nu är den som i nyskick, så när som på att ljudet inte funkar men det kan vara tills reparatören med sambo kommer hit om ett par veckor. Då ska han få installera drivrutinerna till min digitalkamera också, dom vill inte alls med mig.

Här hemma var våren på G ordentligt då både snödroppar och vintergäck blommar för fullt. Sedan i eftermiddags är våren riktigt igång då de första lammen såg dagens ljus. Min hyresvärd var här på förmiddagen och vi talade om att det snart var dags sedan på eftermiddagen när jag skulle ta mig lite vatten och råkade kasta ett öga ut genom köksfönstret fick jag syn på två små svarta knyten som inte hunnit torka ännu. ringde *bossen* så han kunde komma och sätta på de vackra gula örhängena. Lika bra o fixa det så snabbt som möjligt då de redan efter några timmar är ganska livliga och svåra att få tag i där ute på fältet.



ackorig

Har tyvärr fått magsjuka och känner mig ganska shack-matt. Blev inte mycket det här men jag återkommer snart igen.


image39

Kommentarer
Postat av: Johan

Hej!

Jag är engagerad i en sida som heter Silvergen.org och undrar om du inte skulle vara intresserad av att ha en kopia av din blogg hos oss med? Jag tror våra besökare skulle uppskatta det! Kika gärna på www.silvergen.org och se vad du tycker!

MVH / Johan

Postat av: Qiqi

Hur kommer jag i kontakt med dej Johan?
Mvh Qiqi

2008-02-20 @ 16:25:28
URL: http://deepwoods.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback