Äntligen ....

133857-93



.... har jag fått tag i min logga igen. En god vän gjorde den till mig för något år sedan och sedan försvann den vid ett datorhaveri. Jag vet jag har bränt ner den men kan inte hitta den. Häromkvällen hojtade han på MSN och det var inte igår precis jag hörde något från honom. Snäll som han är så har han fixat en ny till mig och jag blev jätteglad!

Håller på och fixar och donar här hemma så det har inte blivit något bloggande på ett tag men jag ska försöka bättra mig. Kan fortfarande inte tömma min kamera då jag inte lyckats få in drivrutinerna till den. Men ska försöka få tålamod nog att sätta mig och fixa det på ett eller annat sätt. Lite trist när jag inte kan komplettera med egna bilder.

Ska ju snart iväg norrut igen, troligen påskveckan, men den här gången kan jag hålla bloggandet igång. Dotra köpte ju dator sista veckan jag var kvar nu i januari så det ska väl bli lite smått o gott från Hälsingeskogarna den här vändan.

Till vi ses igen

Q-logga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback