På språng igen!

image102


Foto: T Flach




Jaha ja, så var man då i startgroparna för ytterligare en tur till Hälsingland. Har ju varit hemma på blixtvisit den här gången bara och kommer vara där uppe i en månad ungefär. Ska man vara petig så blir det tills skolan slutar i juni.

Den här gången blir jag solo med Robin och troligen Wille också för dotra ska mönstra på m/s Grande Africa tillsammns med svärsonen. Är riktigt avis på henne faktiskt. En chans jag inte ville hon skulle missa och efter lite övertalning hoppade hon på äventyret. *Fnizzar lite* Hon kommer ju ha sambon som boss ombord, hur nu det ska fungera? Äsch, det ordnar sig nog. I slutet av den här veckan ska de mönstra på nere i Dakar, Senegal och sen vara ute i cirka tre veckor.

Det är ju lite trist behöva lämna Skåneland den här tiden på året men jag får ju en till vår på det här sättet. Där uppe blir det aldrig den där långa våren vi har här nere utan det brukar bokstavligen explodera så fort värmen kommer. Ska nu ta tag i lite packning och sånt men återkommer med rapporter under den kommande månaden. Ska bättra mig på den fronten. Det har ju inte blivit så mycket bloggande den senaste tiden så jag har lite dåligt samvete på den punkten.

133857-10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback